דפים

7.5.2013

ריטה עושה קסמים Rita's Magic Touch

אתן חייבות להכיר את ריטה! איזו אישה! אם לא הייתה קיימת היו צריכים להמציא אותה. מעצבת ותופרת בחסד ונשמה ענקית. עיזבו אותה משטויות ואל תקשקשו לה יותר מידי. תנו לה לעשות את מה שהיא יודעת הכי טוב. חיזרו בעוד יומיים, שלושה וקבלו את שהזמנתם.
אז ריטה היא מעצבת ותופרת מוכשרת מוכשרת! שפגשתי לפני שנה בערך. הסטודיו שלה ממוקם בפסג' וייס (עליו השלום...) ברחוב סוקולוב 53 הרצליה סמוך לחנות הוינטג' ויד שנייה של
אנה האהובה עליי מאוד. כמעט בכל פעם שאני מבקרת אצל אנה, אני מוצאת אוצר. לעיתים הוא זקוק לתיקון, הצרה, שדרוג כזה או אחר וכך יצא יום אחד שיצאתי מאנה ובידי חצאית מהממת הזקוקה להצרה. בלי הרבה היסוסים או שמא חוסר יכולת לדחות סיפוקים...? נכנסתי לראשונה לסטודיו של ריטה ואיך לומר: נכבשתי! ריטה רואה את הבגד/הבד ומיד מבינה מה צריך ואיך. יש לה עין מקצועית וידיי זהב.
מאז ועד לפגישתינו השניה חלפו מס' ימים או שבועות - אני לא ממש זוכרת אבל את היום שבו נכנס
 לי עוד "ג'וק לראש" זוכרת גם זוכרת: רוצה...מה רוצה? צריכה! חייבת! חצאית מקסי בצבע יין עמוק/חציל! (צבע סופר טרנדי בחורף שעבר). מחפשת ברשתות, בוטיקים אך לא מוצאת. כאמרת הפתגם המפורסם: אם אין אני לי מי לי? ניגשתי לחנות הבדים לקנות בד. שיטוט קצרצר בחנות העמוסה כל טוב והנה צד את עיני הבד המבוקש: יפהייפה, בצבע הנכסף כשצידו האחד מעט מבריק וצידו האחר מט.  ללא דיחוי נוסף שהרי אני חייבת להוציא את ה"ג'וק מהראש"... פניתי לריטה וביקשתי שתתפור עבורי חצאית קלוש באורך מקסי. הראיתי לה חצאית דומה שיש ברשותי ובתום שלושה ימים הגעתי לאסוף את הקסם. מכיוון ואני כבר למודת ניסיון ועל אף העובדה שאני בוגרת לימודי תדמיתנות בשנקר, כך שלכאורה יכולתי לעשות זאת בעצמי, אין לי לא את הסבלנות הנדרשת לתהליך (דיגום, גזירה, תפירה וכו') ולא את הזמן הדרוש לכך (מודה! יש ברשותי לא מעט חצאי עבודות מהסוג הזה: כריות, שמיכות לילדים ועוד פריטים שאיכשהו באמצע התהליך איבדתי מחדוות היצירה ומכל מיני סיבות (חלקן לגיטמיות לחלוטין, נשבעת!!!) הפסקתי והן נשארו חצי עשויות)  ו ל כ ן בהיכרותי את הפאק הזה בסיסטם מיניתי את עצמי להוגה, בעלת החזון ושיגרתי את הביצוע היישר לריטה (בינינו - גם שלושת ימי הציפייה היוו עבורי אתגר לא קטן...) אבל היי, לפחות מצאתי את הנוסחא שעובדת עבורי...: ) השילוב האולטימטיבי ביני בין ריטה הניב פירות יפים ואני כ"כ אוהבת את התוצאה: הבד המשגע, התפירה המקצועית, הגזרה המושלמת עבורי. הכל מושלם! אני חורשת על החצאית הזו מאז החורף שעבר וגם עכשיו באביב ועוד ידי נטויה, מקבלת עליה ים מחמאות והעיקר: לאף אחת אין כזו :))))
היא משתלבת הן למראה בוקר והן לערב (באבזור מתאים) שווה, לא?
אגלה לכם שריטה ממש ברגעים אלו עמלה על תפירתה של גופיה תואמת משארית הבד שנותרה ואותה א
שלב עם החצאית (ייראה כשמלה) או אלבש בנפרד כגופיה בקיץ או בחורף מתחת לג'קט. 


תמונות מהסטודיו של הקוסמת:



ריטה בפעולה


ריטה מציגה:
עליונית תחרה פסטלית מעל לשמלת סטרפלס ורודה, אותה עיצבה ותפרה ריטה
עבור עצמה :) וכן תיק תואם מאותו הבד.





וזה הקסם עליו עמלה ריטה עבורי: חצאית מקסי בצבע יין עמוק (בתמונה היא נראית מעט בהירה מהמקור). 
באאוטפיט זה, שילבתי אותה למראה אלגנטי קליל אך היא משתלבת נהדר גם עם טישרט, ג'קט ג'ינס ועוד ועוד...


חצאית: ריטה - רח' סוקולוב 53 הרצליה
חולצה: H&M
נעליים: ZARA
עגילים: מיכל בן עמי
תיק: H&O
צמידים: אלדו
חגורה: "רטרו" - אנה 







ריטה היא בהחלט התופרת הפייבוריטית שלי. ניתן להשיגה בנייד 052-4472973. ממליצה עליה בחום וגם ממליצה לכם להיכנס לדף הפייסבוק של הבלוג, ממש כאן לפרגן בלייק ולהצטרף לשאר החברים :))) 

אין תגובות :